Serkan DURAN IT Blog

Microsoft Team ile Toplantı Nasıl Planlanır

09.04.2020
2.090
Microsoft Team ile Toplantı Nasıl Planlanır

 

Son günlerde Microsoft’un popüler hale gelen uygulaması Teams ile nasıl toplantı zamanlandığını ve randevularınızı nasıl takip edeceğiniz hakkında sizlere yardımcı olacak bilgiler vereceğim. Teams’de toplantı zamanlamanın birçok yolu var fakat ben bunlardan Takvim ajanda görünümünü kullanacağım.

 

 

 

Resim-1

Yeni bir toplantı oluşturmak için ilk adım sol menüde bulunan Takvim bölümünü açıyoruz.

Resim-2

Teams, ajanda görünümü açılacaktır sağ üst köşedeki Yeni toplantı‘yı seçin.

Resim-3

Daha sonra açılan pencerede toplantı başlığı ardında katılımcıların posta hesapları ve zaman detaylarını giriyoruz. Bu işlemleri tamamladıktan sonra Gönder diyoruz.İsteğe bağlı olarak mevcut kanalarınızdan birini veya daha fazla kanal ekleyebilirsiniz ancak unutmamanız gereken bir kanalda toplantı yaparken, ekipteki herkes bu kalandaki toplantıya erişebilir ve katılabilir.

Resim-4

Zamanlama Yardımcısı toplantı ayrıntılarını görebildiğiniz yerdir. Toplantı katılımcıları için kılavuz çizgilerini ve uygunluk zamanı belirlemeniz kullanabilirsiniz.

Resim-5

Takvimimi kontrol etiğimde toplantı talebini görebilmekteyim.

Resim-6

Teams, varsayılan olarak size çalışma haftanız gösterir ve takviminizin sağ üst kısmındaki açılan menüden değiştirilebilir. Açılan pencerede aşağıda bulunan seçenekleri içerir.

  • Gün, Aynı gün görünümünü verir.
  • Çalışma haftası, Pazartesi-Cuma arasını gösterir.
  • Hafta, tüm haftayı gösterir.

Resim-7

“Şimdi toplantı yapın” anlık toplantı veya görüşme gerçekleştirebilirsiniz. Bu işlemi başlattığınızda Video önizlemenizde, toplantı için bir ad girmeniz istenecek ve davet etmek istediğiniz ekip üyelerinin adlarını ekleyin Son olarak başlatmak için Şimdi toplantı yap‘ı tıklıyoruz.

BİR YORUM YAZIN

ZİYARETÇİ YORUMLARI - 0 YORUM

Henüz yorum yapılmamış.

Copyright © 2019 Serkan DURAN