Microsoft Teams Ekip ve Kanallar Nasıl Yönetilir
Microsoft Teams’de, Ekipler farklı işleri yapan farklı kişilerden oluşur. Görüşmelerin, içeriğin, görevlerin ve araçların içinde yer alırlar ekipler her şeyi tek bir yerde bulundurmanıza ve böylece birlikte çalışmanıza olanak verir. Kanallar ekiplerinizin sohbet odaları gibidir en fazla önem verdiğiniz konulara odaklanan görüşmeler gerçekleştirmenize yardımcı olur. Ekip etkinlikleri veya sunumlar gibi konu başlıkları seçebilirsiniz. Örneğin departman adı, proje adı adlandırabilir bazı kanallar sadece eğlence içinde kullanabilirsiniz. Belirli bir kanalı takip edebilirsiniz ve yeni etkinlikler haberdar olmak için favori olarak işaretleyebilirsiniz.
Resim-1
Ekipler menüsünde istediğiniz kanal silme işlemini gerçekleştirebilirsiniz.
Resim-2
Belirli bir Favori kanal takip etmek ve yeni etkinliklerinden haberdar olmak için Kanal üzerinde sağ tık yapın.
Resim-3
Açılan pencerede kanal bildirim ayarlarını yaparak Kaydet seçeneğini tıklayın.
Resim-4
Şimdi yeni bir ekip oluşturma işlemi gerçekleştirelim menüde ekipler ve alt kısımda bulunan Ekip oluştur ve sağ taraf bölümden Ekip oluşturmayı tıklayın.
Resim-5
Karşımıza gelen ekranda mevcut ekipleri bulabilir veya sıfırdan kendi ekip oluşturabiliriz. Sıfırdan bir ekip oluştur seçeneği ile devam edelim.
Resim-6
Genel ekipler kuruluşunuzda herkese açıktır Özel ekipler ise sadece davet edilen kişilerden oluşur. Kuruluş genelinde ise tüm kişiler otomatik ekler. Özel bir ekip oluşturacağımız için Özel seçimi ile devam edelim.
Resim-7
Ekibinize bir ad belirleyin isteğe bağlı olarak açıklama yazabilirsiniz.
Resim-8
Ekibe üye olacak kişileri ekleyin.
Resim-9
Ekibiniz otomatik olarak Genel adı altında tek bir kanal ile başlar.Ekibiniz için üzerinde sağ tık yaparak Kanal ekleyebilir, Üye ekleme işlemleri dahil ekibi genel olarak yönetebilirsiniz.