Microsoft Teams Kullanıcıya Gelen Aramaları Yönlendirme
Merhaba bu makalede sizlere Microsoft Teams uygulamasında meşgul veya uygun durumda olmayan bir kullanıcıya gelen aramaları farklı bir kullanıcıya yönlendirmenin nasıl yapılacağını anlatıyor olacağım.
Resim-1
Yönetici mail hesabımız ile Office 365 Admin Center giriş yapıyoruz ardından da Teams’e geçiyoruz.
Resim-2
Teams pano penceresinde meşgul durumda olan kullanıcıyı seçiyoruz.
Resim-3
Kırmızı işaretli alandaki ses, kişi ekle diyerek diğer adıma geçiyoruz…
Resim-4
Burada hangi kullanıcıya yönlendirme yapılmak isteniyorsa seçip ekle ve ardından da uygula diyerek işlemi tamamlıyoruz.
BİR YORUM YAZIN
ZİYARETÇİ YORUMLARI - 0 YORUM